torsdag 2 april 2009

Bloggpaus

Hejhej!

Pausen är nu ett faktum och jag ska börja om igen.

Mycket har hänt sen sist.
Träffat en ny tjej. Louise. Så fin och vacker tjej, som jag är så kär i och älskar som bara den!
Dan har slutat på jobbet. Tråkigt men sant.
Det är väl dom största förändringarna i livet just nu. Sen är det väl lite småpickel som hänt också, men orka komma ihåg det nu.

Annars har det varit som vanligt, jobbar och står i.
Busar med Louises hund Saga och sånt viktigt som man måste göra.

Vill att klockan ska bli 18.00 nu så jag kan åka hem och hoppas att hon står och väntar vid min port. Hon ska nog få en nyckel idag så hon slipper ringa på porttelefonen hela tiden.
Jag ska laga mat till henne idag. Hon är ju "halv veggo" så det blir lax i någon slags röra.

Jag vet inte om Sandra gett upp hoppet om min blogg. Men hoppas hon läser detta nu och att hon blir frisk snart. Hon åker ju på allt hela tiden:(
Vi måste ses snart igen! Det var trevligt på Jensens!

Usch det står still nu. Men vi ses och hörs snart igen! Ciao!!

1 kommentar:

Sandra sa...

I'm still here! :)