fredag 3 april 2009

Rallybrudar

Är hos min Louise^^
Hon har på Rallybrudar. Är det inte det så är det Hem till byn, typ:) Hon gillar svenskt.
Det är nog det mest negativa med henne. För det gör inte jag! Usch jag har svårt för svenska filmer och serier. Förutom Den bästa av mödrar den var ganska bra faktiskt.

Louise kom förbi mig med saga och vi gick en sväng. Så nu sitter vi här. Njuter av det fina vädret.

Vad har hänt idag då. Jag försov mig, så jag kom 45min försent till jobbet.
Jag sa det till Tommy när han kom och han tog det ganska bra. Det är första gången jag är så sen till jobbet på 3 år. Men det vart lite stressigt på morgonen. En ölburk (sofiero 5,2%) föll i golvet i köket och jag flög upp ur sängen och kollade på mobilklockan. 07:02.. SHIT!!! Vi öppnar 06:30. Jag springer och sätter på mig kläder, borstar tänderna i 30sek, på med jackan, hämta matlådan och snuset, ner till bilen och körde iväg. Åkte nästan på en cyklist. Men han hade ju bromsar och jag hade inte tid med det så jag körde bara på. Åkte 70 till jobbet. Det är igentligen 50 men jag är ju så cool (som Louise kan intyga) så jag körde i 70. Jag stämplade in 07:13. Rätt bra tid om jag får säga det själv:)

Nu är jag iaf. ledig och ska kasta saker på återbruket imorgon. Byta däck på bilen om det hinns med. Så det blir en heldag med pappas verktyg och bil och sånt häftigt.
Louise ska jobba i helgen. Lite tråkigt att vi ska gå om varandra när man väl är ledig. Men så är det ibland jobba måste man göra.

-Måste man ha jobb när man blir stor?
-Ja...Det måste man.
Men jag jobbar inte sånna brutala helger heller så vi hinner ju ses ändå!^^

Nu har Louise rättat min stavning tillräckligt så jag säger tack o hej!:)

1 kommentar:

Sandra sa...

A tribute! http://ssnadra.se/?p=2077