måndag 19 januari 2009

14-19

Jag hade en fundering på om man skulle byta ut namnet på bloggen till cassanova. Men det finns tydligen en tjomme på aftonbladet som kör ganska hårt på den. Skit samma! Ett tag sen sist men så är det.

Jag vet inte vad som har hänt riktigt sen den 13:e (mitt senaste inlägg) Det var en tisdag iaf. Sen jobbade jag väll Onsdag, Ledig på torsdag. Då åkte jag iväg med Nicklas med ck och handlade lite mat. Sen blev det Co-op i Halo3 det var skoj som fan. Tillbaka på jobbet på Fredagen Jobbade på Lördagen också sen efter jobbet började min helg!

Chrille var sen som vanligt!:) Vi sa 5-6 tiden men han dök upp vid 7 halv 8. Men jag var inte förvånad som sagt. Fan det var kul att träffa killen igen. Vi snackade lite skit och lirade gitar hero. Sen kom vi på att vi skulle gå till det mera centrala haga på en fest där. Det var ju bara vi 2 hemma hos mig så det var en bra idé. Väl där så träffades en massa roliga människor. Några från Chrilles jobb några från nån annanstans. Kände inte nån där. Men man blev lite polers med en kille i röda byxor:) vet inte vad han hette men skoj var han iaf.
Vid 23 så var vi nere på stan. BMB för första gången för mig. Jag hade jävligt kul! Jag hoppas Chrille också hade det fast jag försvan för honom!

Idag är det måndag. Så nu är det en arbetsvecka igen! sen blir det förhoppningsvis en fest i helgen igen! Chrille kom förbi jobbet idag och skulle köpa plattor till hall och kök. Hoppas mina alternativ passar! Sen att vi hörs i helgen igen! Det är ju löning för fan!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade in hit av en slump.
Och jag är min vana trogen så det är klart jag lämnar spår efter mig.

Härlig Alla hjärtans dag på dig Kram Linda