måndag 12 januari 2009

Körkort

Fick en överaskning på jobbet idag. Min lilla syster ha tagit körkort:D. Hon är så jävla grym så det finns fan inte.
Idag är det måndag och det betydde jobb som vanligt, sen var jag och tränade också. Såg mitt jätte gamla ragg där. Hon såg ju ut som stryk, rätt åt henne efter det hon gjorde. Hahaha^^ skadeglädje är den sanna glädjen.
Det tog en tid att gyma idag, det var mycket folk som skulle infira sina nyårslöfften antar jag. Men det var skönt att vila lite mer innan man gick på nästa maskin. Känner mig pigg och glad just nu:). Proteinshaken har jag klunkat i mig också.

Jag tog kontakt med Silent idag också, troligen blir det partey i helgen med han. Hemma hos mig tror jag också. Sen kanske krogen! Ska bli skoj att supa till med han igen.
Sen var det 20års fest på fredag. Ojojoj en hektisk helg blir det. Dagens I-Lands problem.

Imorgon börjar jag 0630. Urk. Jobbigt!

Inga kommentarer: