tisdag 13 januari 2009

Hårgfärgsmaster

Nu har jag färgat om håret. Började synas brunt hår i botten på håret. Så jag köpte hårfärg i tron att jag kunde färga tillbaka till min riktiga nyans. Iallafall nått som liknar min nyans. Så jag tittade och tittade på alla 632 varianter dom hade på Coop. Köpte en svart färg. Det stog blond blir mörkbrun. Ja men det är ju asansbra, Tänkte jag. Kachinggg 75:-. Träffade Ingela i kassan också. Hon erbjöd mig Elin för 50:- hon var lite jobbig tror jag:) haha hon är så rolig! Väl hemma så kortade jag ner håret lite. Klippte ingen frisyr bara drog rakt av med maskinen på en ganska lång inställning.
Klippt och skuren duschade jag av mig allt hår som fanns kvar i huvudet.
Nu började man färga skiten. Och svart färg på blont hår blir faktiskt svart:D..så..ja nu är jag svart hårig! Men det har jag varit förr så jag vet att jag är lika het iden färgen som jag var i blont:)
Nu ska jag laga mat och vänta på en film. Det verkar bli partey på lördag bara. Tror inte jag hinner med på fredag. Så jag får festa järnet på lördag istället. Sandra du får gärna komma! Ta med dig Kela också;) och Thomas. Silent vill så gärna träffa er igen!

Matdags!

Inga kommentarer: