onsdag 8 april 2009

Underbar..


Imorgon är jag ledig, på fredag är jag ledig lika så lördag och söndag och måndag:) fan vad nice med stort N!

"Hej Älskling. Du är ju så snäll och vacker
och sexig och underbar, kan inte du åka och hämta
min snusdosa som ligger i kylen:)?Pusspusss"

Så löd mit vackra sms som min lilla chokladtomte fick av mig imorse.
Och så snäll och vacker och sexig och underbar som hon är så kom hon ner med en helt nyinköpt dosa.

Nu är det bara 2tim kvar tills man får gå hem. Det händer inte så mycket under påskveckan på jobbet. Lite segt blir det i längden.
Efter jobbet ska jag till ÖoB och köpa en fönsterskrapa så jag kan städa på balkongen. Jävla tråkigt men det måste göras. Eftre ÖoB så ska jag till mitt lilla ljus sen åker hon och jobbar och jag åker hem. Jag pratade med Sandra på mobilen häromdagen och hon sa att vi var bjudna på en maskerad ute på Skultuna igen. Men denna gången kostade det 100:-, men med tanke på den fallande kronan och den stigande euron så är det kanske inte så konstigt, eller?? Det måste ju vara nått sånt..dumma finanskris!

Nu ska jag dricka min 36:e kopp kaffe för idag!

Inga kommentarer: