tisdag 7 april 2009

Det här inlägget ustpelar sig mellan 06:42 och 06:53 på Kakeldax i Västerås, Då Niclas jobbar morgon

Idag försov jag mig inte. Är riktigt pigg idag, eller det går väl utför kan jag tänka mig vid 5-halv6 tiden. Men nu är jag pigg!

Min smörblomma^^ var hos mig igår
Alla dagar blir världens bästa dagar när hon kommer. Man saknar henne hela tiden. Det känns så kul. Bara hon står ut med mitt "renhållning efter Saga syndrom" det känns så jobbigt att jag ska titta vart Saga är hela tiden.
Som igår när min lilla skumbanan^^ skulle massera mig så var jag bara tvungen att gå upp för att se om Saga låg i den soffan som handuken låg på och inte den andra soffan. Hon brukade göra så när vi inte tittade, att hon flyttade helt enkelt på sig till den soffa hon inte fick ligga på. Men nu gör hon inte det längre. Hon är så duktig! men jag MÅSTE bara titta så att det verkligen är så också...urk. Bara hon inte slutar tycka om mig nu.
Bara Louise inte slutar tycka om mig!!

Annars så tittade vi på en film som heter The Woodsman. Rätt bra, men kort.
Så gjorde jag mat som vi åt, sen kollade vi lite på tv, gick till Hemköp och gick hem. Sen har det nog inte varit nå.

Tänker på Louise...

1 kommentar:

louise sa...

Slutar ju inte tycka om dig heller. Puss puss puss