söndag 21 december 2008

Taken

Antal dagar utan massivt snusande: 6
Snusar tagna idag/igår: 3/1

Hmm ser på min statistik att mitt snusande håller på att trappas upp lite. Ska genast göra nått åt den saken!

Igår måddes det bättre än i torsdags! Fy fan vad skönt.
Idag har jag jobbat och lekt med Thomas o Sandra. Bara degat det var skönt. Har imponerat mitt kära sällskap med att äta en hel kebab-rulle. Alla blev Fett impade:)
Kollade på en film som heter Taken, den är mycket bra. Rekomenderas!
Ja snart är det jul igen. Ida är hemma också:) hon överaskade mig med att ringa till jobbet och sa att hon var här igen. Richard kommer till nyår med idas vän...vad-hon-nu-hette..Typ Camilla tror jag??
Ja imorgon är det Söndag och fjärde advent. Det här blir min första jul utan Pawee.
Känns lite konstigt faktiskt, lite deprimerande nästan. Men jag har ju andra människor runt mig som gör det lättare för mig.
Nu ska jag nog se om det finns nå på tv. Eller sova kanske. tv...sova...tv...sova...sova!

Jag har kommit överäns med min vän D-man att alltid skriva hans namn någonstans så här kommer det: D-man du är en rolig prick du!:)
D-Man är förövrigt ett namn som jag kom på första dagen som vi jobbade tillsammans. Tycker det passade bra till gangstaaaa killen!

1 kommentar:

Sandra sa...

Förstår att det suger pung utan henne, speciellt nu till jul. Men vet du vad!? You are better without her! Du kommer hitta någon som förtjänar dig! Det gör inte hon!!!!