torsdag 18 december 2008

Fosterställning

Antal dagar utan massivt snusande: 3
Snus tagna idag: Önskar jag kunde hålla nollan....1st

Idag är det fosterställning som gäller. Pappa och mamma kom över till mig igår och tittade på mitt kök som jag har fixat till så fint.
Pappa ville ha en whiskey så jag fixade en varsin till oss två. Mamma körde bil så hon fick vatten:). Vi kom överäns om att jag tar med min PS3 till dom så vi kan kolla på The Dark Knight på blue ray, just för att mamma jobbar idag så det inte blev så sent. Innan det så åkte vi till Cassa och köpte pasta till mig så jag kunde äta nått. Det skulle jag inte ha gjort känner jag nu.
Visst jag drack 2 öl och 4 whiskey igår...MEN!.. Jag spyr och skiter fan samtidigt, måste gå på muggen 5ggr på en halvtimme. Jävla skit pasta.
Tommy sa ett vist ord igår. "Inte en chans att man köper kebab eller nått sånt nu" jävla vinter kräkskiten och annat jävla tjaffs! Fii Fan!

Fick veta igår att Ida ska ta med sig en kompis hit. Jag fick inte ragga på henne. Men jag fick prata med henne:D yay!

Nu är jag hos pappa igen, köpte fralla imorse. Jag kunde äta en halva. Mår så dåligt just nu så det finns fan inte. Jag ska nog åka hem tror jag och se på TV. Med ett glas julmust. Naken. I fosterställning.

Inga kommentarer: