måndag 22 december 2008

Mysiga julrim o nån historia:)

Lite humor.

I snön ligget tomten naken
Med snö han kyler den röda staken
Nissarna dom hoppar och kvider
Ty tomtens kuk i röven svider
GOD JUL!

Tomtens kuk är hård
Kulorna gnistra och glimma
Alla älskar i enslig gård och ger oralt i en timma
Sperman lyser vit på magen
Endast lucia rider staken
GOD JUL IGEN!

.....Två kvinnor sitter och pratar om onani. Och när den ena säger att hon onanerar mycket och använder en gurka frågar den andra: Kastar du gurkan när du är färdig?
-Nej nej min man får den i sin matsäck, lite fitta ska han ju ha trots allt.

.....Blondinen går in i tygaffären och säger: Jag vill titta på gardiner till min dator.
Affärsbiträdet: man har inte gardiner på datorer.
Blondinen:"Himlandes med ögonen" -But Helloooooooooooooo, Jag har WINDOWS!

Hahahaha....det är roligt för att blondier är stereotyp dumma:)

.....Mannen ligger bredvid sin nya fru från thailand dom har nyss älskat, hon smeker hans kuk varsamt. Han frågar: Tycker du om den mycket?
Hon svarar: Nej, Jag saknar min...

.....En man går fram till en kurvig snygging på ett varuhus.
-Ursäkta, jag har tappat bort min fru. Du har inte lust att prata lite med mig i några minuter.
Kvinnan blir förvånad. -Varför?, frågar hon
-Jo varje gång jag pratar med nån som har tuttar i klass med dina så hoppar skatan fram från ingenstans...

Inga kommentarer: