tisdag 23 december 2008

B-B-B-B-BINGOLOTTO

Antal Dagar Utan Massivt Snusande: 9
Antal Dagar Snusfri: 1

Nu har jag slutat helt med att snusa. Jag ringde till min pappa igår och sa lite stolt att jag inte har snusat så mycket under 1vecka ca.
-Men då snusar du ju fortfarande, sa han då.
-Ja men inte lika mycket som jag brukar, och det är väl bra?? *Log stolt*
-Nej det går inte att göra så man måste sluta direkt!

Så då gjorde jag det. Han är vis min pappa:)..han är ju så jävla gamal så det är ju inte så konstigt! Igår kom han ju inte ens in på sin mail..haha stackars gamla gubbe!

Idag så har D-man bråkat med Gbg. Lagret har skickat en blå platta istället för en beige som vi beställde?? Färgerna aviker ju inte SÅ himla mycket från varandra så jag förstår dom till max. Alltså Blå är ju blå och... Beige är väl...beige??

Senare idag så ska jag hem till mor, far och lilla Ida vi ska spela bingolotto. Yay! vad skoj!
Pappa ska köpa bärs till mig också. Har inte riktigt tid eller lust att åka till kaoset på bolaget.
Imorgon är det julafton...känns inte så mycket faktiskt, känns som vanligt. Vi fick en till julklapp idag av Tommy från saluhallen i Västerås. Det var lite korv och annat smarrigt som man får proppa i sig på julafton!:D

Inga kommentarer: