fredag 2 januari 2009

Why being lonely sometimes is super awesome

Jaha nu var det dax igen
Niclas Matti fortfarande glassig men
Nytt år... osv osv

Jepp det har varit ett tag nu sen jag skrev sist. Tänker inte gå igenom alltsammans som har hänt men jag kan säga som så att jag bl.a. nästan åkte på stryk på julafton:). Men tack vare snälla människor som jag täffade ute så gick det bra.
Jag snusar inte alls längre...nästan..jag tog 2 på julafton och en på nyårsafton.
Mitt nyår var det bästa nyåret jag har haft! Hade askul hemma hos min syster som hade okuperat mamma och pappas hus medans dom var borta och firade sitt nyår. Träffade mycket roligt folk. Och en fantastisk människa. Riktigt kul.

Idag har det arbetats igen. Ville ju ha en mjukstart men det fick man ju inte! Folk hela dagen nästan. Jaja nu är man ju hemma igen och allt är som vanligt.
Jag ska laga min mat nu. Hemma gjord klyftpotatis och fläskkotlett med bänä sås:) gott som fan om det blir bra det vill säga. Jag brukar ju få det bra så!
Måndag ska jag börja med träningen igen. Fan dags känner jag, skulle lyffta lådor på jobbet och bröt nästan ihop. Jag lyffter ju i prencip nästan varje dag men nu var jag helt slut! Blir nog bra detta ska ni se!
Weeeee hörs!

1 kommentar:

Sandra sa...

Är vi fortfarande träningsbuddies eller?