söndag 19 april 2009

Mina underbara spel

Tjohoo vad skoj jag hade igår på krogen! Ida fyllde år igår. 21 år! Grattis lilla stumpan. Dom växer så fort*snyft*...

Det var första gången som jag och Louise var på krogen tillsammans sen vi träffades. Det var ett väldans tjohej och väldigt roligt både på förfest och krogen. Sen träffade vi Sandra och Jenny som shejkade ass. Idag är jag trött... lite ledsen att Louise jobbar, vi skulle dega idag var tanken, men jobb går före deg tyvärr.

Sitter hos mina päron nu. Skulle hjälpa pappa idag men jag vaknade lite senare än vanligt. Så jag hälpte till att blanda lite betong till deras nya brevlåda så ett par skitiga byxor senare så var det klart. Tog väl en timme kanske. Dags att åka hem snart..

Jag saknar att spala nått spel, jag har lirat ut det alla spel jag har. Måste köpa ett nytt..fan det är ju så dyrt! Men jag blir nästan galen att inte spela. hmm nu ska jag åka hem till mig och inte göra ett skit..

Inga kommentarer: