torsdag 16 april 2009

En systers hemkomst

Igår kom min syster hem!
Det är så kul att ha henne hemma. Mindre kul att hon ska låna min bil...usch, hon har visserligen ett körkort med en sné autograf. Men ändå! Mamma och Pappa har ju bara en automatväxlad bil och hon måste ju köra med min med manuell växel. Alltid lika nervöst..
Så jag åkte hem till mina föräldrar i tisdags och tittade på den stora grävmaskinen som skulle böka i deras infart. 2tim tog det för maskinen och göra allt som vi gjorde på 4 dagar. FY FAN! Väl där så ville pappa ha hjälp med sin dator. Fixade det, sen åkte jag till Louise mitt lilla kärleksknippe och åt mat. Hon lyckades denna gång:) jag trackar ner på henne hela tiden att jag ska laga maten för hon har lyckats sätta eld på en kastrull som det inte var något i :S. Men nu som sagt lyckades hon! Åkte hem en stund efter det, hon skulle jobba natt igen.

Igår då så åkte jag till mina päron igen. Ida var ju hemma som sagt. Pratade lite med henne. Fixade hennes dator och mammas dator, sen for jag och Louise mitt lilla hjärta och köpte käk till mig (jag är inte snål eller så hon hade redan ätit).
Väl hemma hos henne så brottades jag med hunden kollade klart på "The Passion" som hon lånat av mig sen åkte jag hem efter filmen.

Sen har man jobbat som vanligt så klart!

Inga kommentarer: